?

Log in

 
 
20 February 2010 @ 12:05 am
We Decided to Stop the Contest :P  

Whose Fanfic did YOU like best? Emi's or Michi's?? :O

Michi'ssss♥
1(50.0%)
Emi'sssss♥
0(0.0%)

Okay so we decided to stop the contest CAUSE nobody voted. Nobody commented really nor joined so yeah. Maybe we will do it again sometime in the future. But I doubt it :P Oh btw this is MICHI talking!! here 8D

You can still vote for Contest #1 down there but there's no point really :P hehe.


This is where you will vote for contest #1 ^^ Please look at the poll below and vote for the one you liked best! :D Thank you and please be fair! :P and whatnot and yeah...I'm rambling and I have no idea what I am saying and yeah.. so just vote! I guess xP haha XD Please and thank you :D Hope you enjoyed both though :3 Okay I ended up making the poll :P (Yes me. Michi here :D)

If you would like to read the two prompts if you haven't already, here they are:

Emi's----> http://community.livejournal.com/teh_meemers/1303.html 

Michi's---->
http://community.livejournal.com/teh_meemers/1834.html

Enjoy the poll? XD haha. Thanks for voting! :)




Tags:
 
 
♥: draineddrained
 
 
 
Lilly: Sakuraiba  -Puppetsmagicalsong on February 20th, 2010 08:23 am (UTC)
Lol, I couldn't help it and voted for both of you D:
Sorry if that's against the rules or anything ]:
I can't choose between you two, though </3 Love you both. [:
suparashisuparashi on March 6th, 2010 12:31 am (UTC)
lol its okay. and I am SOOOO terribly sorry for such a late reply. Emi and I were on a bit of a hiatus >< we decided to not do the contest anymore since nobody votes..and it was too much work XD such a hassle :P and we haven't updated but we might sometime soon, maybe? haha again so sorry! DX
Lilly: Sakuraiba -Dorksmagicalsong on March 6th, 2010 01:27 am (UTC)
Aww D: Wow, now that I check again, no one voted ]:
Well, it's okay! xD No need for sorry's, I understand [:
I really really wanna write, but whatever I come up with, it just doesn't satisfy me, so I haven't posted any fics since Thanksgiving :/ I'll try to soon though! If I get some inspiration, that is.. xP
I'll be looking forward to thought updates. ;P